Ahad, 4 April 2010

Hei, Bukan Perokok Tegar!

Isteri aku kata dia bersuamikan seorang perokok tegar. Ahh... aku sedih memikirkan situasi isteri aku yang terpaksa berhadapan dengan karenah aku sebagai suaminya yang merupakan perokok tegar! Itu yang buatkan aku amat sayang isteri aku dan aku sering beroda agar dia mendapat pembalasan yang setimpal dari Allah SWT kerana bersabar dengan kelemahan aku. Mungkin aku tidak sebaik dengan suami orang lain yang bukan perokok. Tetapi aku kata dia amat bahagia kerana suaminya ini bukan perogol atau pencabul, pemabuk, pencuri, perompak dan entah berapa lagi perkataan lain yang negatif bermula dengan huruf 'p'. Dia benar-benar isteri yang sabar!!! Aku adalah perokok, jadi salahkah? Banyak sangat la hinaan yang mereka lemparkan secara sipi untuk aku. Malah ada yang sebarkan fitnah kerana aku perokok! Aku segera menilai di mana kehebatan mereka berbanding aku Aku perokok tegar dan mereka pemfitnah tegar!

Untuk isteri tersayang, terus bersabar.

Tiada ulasan: