Isnin, 23 Mac 2009

Kisah Kawan Sebelah

Kawan aku sedang mencari-cari idea untuk menamakan blog yang bakal dia lancarkan sehari dua ini. Jadi dia minta pendapat aku - aku berilah beberapa perkataan dan kemudian sama-sama ketawa. Cuma aku kata fikirkan konsep dulu kemudian belasahlah apa-apa nama. Aku perhatikan dia dan sekarang (10.07am) dia sedang asyik mengisi maklumat untuk mencipta blog. Aku lihat kesungguhannya dan bila aku tanya blog lama macam mana? Dia kata dah lupa kata laluan untuk masuk dan aku kata sebenarnya kau lama tak update! Sekarang aku tunggu lagi dan perhatikan dia (10.09am) masih asyik dan aku harap blognya akan siap sebelum tengah hari ini.

Mudahkan? Jadi jom blog!

Pisang yang bakal disedekahkan oleh jiran aku setelah selesai mencipta blog! Semoga dimurahkan rezeki...

Tiada ulasan: